سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

سایت آرامش روان

اس ام اس و جوک طنز

آشنایی با بیماری یبوست و شرح حال آن

آشنایی با بیماری یبوست و شرح حال آن


هموروئید (هموروئید) دیلاتاسیون داخل وریدی در کانال مقعدی است که به کنترل مدفوع کمک می کند. آنها زمانی که دچار تورم یا التهاب می شوند «بیمار می شوند».


Image result for ‫آشنایی با بیماری یبوست و شرح حال آن‬‎


عسل شایعترین بیماری مقاربتی است. احتمالا نیمی از مردم تا 50 سالگی تب خونریزی دهنده داشته اند. آسمانها بواسطه تورم رگهای منطقه مقعدی ایجاد می شود. اگر به هر دلیلی، فشار بیش از حد به رکتوم پایین (رکتوم) و رکتوم وارد می شود، رگهای غیر طبیعی غوطه ور می شوند. فشار بالا ممکن است به دلیل فشار مکرر روی رگهای رکتال یا رکتوم باشد. عوامل خطر. رژیم غذایی بدون چربی نشستن یا ایستادن چاقی، یبوست، ضعف عضلانی در سن پیشرفت، جراحی رکتوم یا پارگی مجرای. ژنیتالیا در طول کار و دوختن، بیماری کبد، سرطان روده بزرگ، رابطه جنسی مقعدی، فشار خون بالا در دستگاه گوارش. هموروئید خارجی به شکل توده نرم و تورم یا جرم سفت و سخت در اطراف ناحیه مقعد ظاهر می شود. خونریزی داخلی در کانال مقعد ظاهر می شود. هموروئید ممکن است در کانال مقعدی (خونریزی داخلی) یا در خونریزی (خونریزی خارجی) قرار داشته باشد. هموروئید ها ممکن است برای سال های زیادی وجود داشته باشد، اما تنها اگر خونریزی تشخیص داده شود.


هر کس می تواند کندوها را بگیرد در واقع، بیش از نیمی از افراد بعد از 50 سالگی مبتلا به این بیماری هستند. در بیشتر موارد، این بیماری به علت فشار و درد هنگام انجام دفع ادرار ایجاد می شود. علل دیگر بیماری عبارتند از: وراثت، سن، یبوست، اسهال، و گریه. هنگامی که کسی یک بار برای این بیماری به شمار می رود، احتمال وقوع تکرار بسیار زیاد است. این به این دلیل است که تورم ضخامت دیواره رگ ها را کاهش می دهد و به همین علت برای تورم به راحتی قابل دسترس است.


1- خونریزی خون قرمز ممکن است در رگه ها یا پس از حرکت روده، حجم خون کم و چکیدن در مدت کوتاهی دیده شود. 2. خارش یا ترشح موک بعد از حرکت روده. 3. بی اشتهایی 4. احساس که پس از حرکت روده، رکتوم به طور کامل تخلیه نمی شود (این فقط با هموروئید بزرگ دیده می شود. 5 التهاب و تورم هموروئید داخلی و خارجی ممکن است شکل های مختلفی داشته باشد؛ اما بسیاری از افراد ممکن است ترکیبی از هر دو را داشته باشند. خونریزی خیلی بد است


همه ما رگ های هموراژیک در حنجره داریم. اگر این رگ ها تحریک می شوند، ممکن است دچار التهاب، تورم یا حتی خونریزی شوند. این حالت معمولا هموروئید نامیده می شود. هموروئید دو نوع دارد: هموروئید خارجی و هموروئید داخلی.


از آنجا که هیچ پایه عصبی عضلانی حساس در کانال مقعد وجود ندارد، این نوع هموروئید بسیار دردناک نیست. با این حال، ممکن است در طی دفع خونریزی کنند. گاهی اوقات این نوع خونریزی ممکن است تا حدودی ملتهب شود، که می تواند از انسداد خارج شود. این وضعیت سقوط و سقوط هموروئید است. یک خونریزی داخلی معمولا با خون قرمز روشن در دیواره شکم تقریبا در طی یا بعد از حرکت روده همراه است. معمولا خون خون مدفوع را می گیرد، که مدفوع نامیده می شود، یا بر روی کاغذ توالت دیده می شود، یا در کاسه توالت افتاده. معمولا رنگ مدفوع طبیعی است. سایر علائم ممکن است شامل ترشح مخاطی، اسهال (در صورت افتادن انسداد) (خارش و بی اختیاری مدفوع) باشد. خونریزی داخلی معمولا وقتی که ترومبوز یا نکروز است، دردناک است.


آنها معمولا تحت معاینه فیزیکی هموروئید را تشخیص می دهند. معاینه بصری حنجره و اطراف آن می تواند منجر به تشخیص خونریزی خارجی یا کاهش یابد. یک معاینه مقعدی ممکن است برای تشخیص نئوپلاسم، پولیپ، پروستات متورم یا دیابت استفاده شود. با توجه به درد، انجام این معاینه بدون آرام سازی مناسب نیست، اگرچه اکثر خونریزی داخلی با درد همراه نیست. بازرسی داخلی داخلی از خونریزی داخلی ممکن است نیاز به یک آنسکوپ، یک دستگاه مشابه لوله های توخالی که به یک انتهای منبع نور متصل هستند. در حقیقت، دو نوع آسمان وجود دارد: خارجی و داخلی. تفاوت بین این دو توسط موقعیت خود نسبت به خط مشخص می شود. بعضی از افراد ممکن است همزمان علائم علائم را داشته باشند. اگر درد وجود داشته باشد، احتمال بیشتری در برش هموراژیک مقعد یا خارجی وجود دارد نسبت به خونریزی داخلی


نیمکره داخلی کسانی هستند که بالاتر از خط هستند. آنها با ستون هایی پوشیده شده اند که گیرنده درد ندارند. در سال 1985، به طور کلی، آنها چهار درجه یا مراحل خونریزی داخلی داشتند و به ترتیب درجه غرق شدن به چهار دسته تقسیم شدند. درجه اول: غرق نیست تنها عروق خونی برجسته شده است. در این مرحله هموروئید به داخل کانال مقعد متورم می شود، اما زیر خط دندان نمی افتد. خونریزی های کوچک در لایه داخلی عضله ایجاد می شود. در بسیاری از این افراد، این گام در نظر گرفته نمی شود، مگر اینکه خارش شدید روی سطح مقعد باعث خونریزی کمی شود. درجه دوم: در حالی که نشسته اما با بازگشت اتوماتیک به حالت بسته است. در این مرحله، هموروئید پایین تر از خط دندان پرولاپس است، اما با فشار دادن آن به موقعیت اصلی یا به معنی بخش کوچکی از هموروئید که از انسداد ظاهر می شود. اما بافت همبند کانال مقعد هنوز هم به اندازه کافی کافی است تا این حوادث را به عقب برساند. درجه III: غوطه ور شدن هنگام نشستن و نیاز به بازسازی با دست. در این مرحله، هموروئیها با انقباض یا تخلیه تبخیر می شوند و با کاهش فشار بر جرم، اندازه آن کاهش می یابد. هموروئید دردناک در موقعیت بیرون و خارج باقی می ماند. اما آنها را می توان با مراقبت های بزرگ به مقعد بازگشت. درجه چهارم: رها کردن و غیر قابل برگشت با دست. هموروئیدها به طور دائمی اکسترود شده و غیر قابل برگشت می شوند. مرحله جدی و جدی این بیماری زمانی است که مقدار زیادی از این کانولها خارج از انسداد هستند. این موقعیت دردناک و خطرناک نیاز به جراحی فوری دارد. اگر چه این طبقه بندی محدود است، اما برای انتخاب رویکرد درمانی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.